KommuneProfilen   ...Statistikk og nøkkeltall for din kommune  Skip Navigation Links Skip Navigation Links Skip Navigation Links
Skip Navigation Links Denne delen av KommuneProfilen oppdateres. Det kan forstyrre driften
Om KommuneProfilen  > Tilgang og finansiering

KommuneProfilen vil dekke bare de kommuner og regioner som har bidratt med finansiering.
Kommuner og regioner kan altså kjøpe seg inn i KommuneProflen - og alt innhold for disse kommuner og regioner blir da åpent tilgjengelig.

Innkjøp og finansiering kan gjøres på flere nivåer:
Innkjøp av en enkelt kommune/region - pris kr. 5.000 per år
Innkjøp av en gruppe kommune (f.eks. kommunene i Valdres) - pris kr. 3.000 per kommune per år
Innkjøp av alle kommuner/regioner  innen et fylke - pris kr. 50.000 per år

Ved innkjøp av ny kommune/region vil tilgang kunne åpnes dagen etter bestillingsdagen.

For en begrenset periode i oppbyggingsfasen vil alle kommuner og regioner ligge åpent tilgjengelig.

KommuneProfilen

Statistiske ferdigvarer
KommuneProfilen gir deg statistiske ferdigvarer til regionale analyser. KommuneProfilen gir deg raskt og enkelt grunnlag for å beskrive status og utvikling i egen region - og for sammenlikning med regionale konkurrenter.

Velg regionalt nivå
KommuneProfilen inneholder næringsøkonomiske nøkkeltall for alle landets kommuner, for 90 regioner og også for fylker og landsdeler, storbyområder mv.

Klipp og lim - spar tid og penger
KommuneProfilen er bygd opp med figurer og oversiktlige tabeller - som kan sorteres og filtreres etter egne behov.
 Klipp ut figurer og tabeller og lim de inn i egne analyser og dokumenter. På den måten har du datagrunnlaget for en regional analyse i en fart. Slik spares tid og penger på eget detaljarbeid.

Offisielt datagrunnlag
Datagrunnlaget er hentet fra Statistisk sentralbyrå og fra annen offisiell statistikk. Vi har 30 års erfaring fra statistikkarbeid i SSB.

Løpende oppdateringer
Innholdet i KommuneProfilen holdes løpende oppdatert. Ny statistikk legges inn på KommuneProfilen straks den er publisert fra SSB. Du finner en kalender som viser kommende oppdateringer.

Regionale fakta i lomma
KommuneProfilen kan brukes på Nettbrett og mobiltelefon. Ha alltid regionalt faktagrunnlag tilgjengelig - i møter og drøftinger.

Andre perspektiver?
Ta kontakt hvis du savner perspektiver som er viktige for deg. Vi bygger raskt opp nye moduer - så langt statistikkgrunnlaget tillater.

KommuneProfil på eget nettsted?
Innhold fra KommuneProfilen kan integreres på andre nettsteder. Ta kontakt for å drøfte opplegg og innhold.

OmKommuneProfilen      Oppdateringer      Datagrunnlag      Regionale Inndelinger      Hjelp

Kontaktinformasjon      Om Oss