Grunnskole. Antall avsluttende elever og gjennomsnittlig grunnskolepoeng for avsluttende elever.
2023.
| | | |
3201 Bærum | 2023 | 44,6 | 1 587 |
0301 Oslo | 2023 | 44,5 | 6 758 |
3405 Lillehammer | 2023 | 43,6 | 293 |
3407 Gjøvik | 2023 | 43,5 | 335 |
4601 Bergen | 2023 | 43,5 | 3 039 |
5001 Trondheim | 2023 | 43,4 | 2 243 |
3303 Kongsberg | 2023 | 43,3 | 383 |
1103 Stavanger | 2023 | 43,3 | 1 748 |
1106 Haugesund | 2023 | 43,3 | 427 |
3420 Elverum | 2023 | 43,2 | 260 |
3403 Hamar | 2023 | 43,1 | 368 |
5501 Tromsø | 2023 | 42,9 | 872 |
3103 Moss | 2023 | 42,9 | 587 |
1507 Ålesund | 2023 | 42,8 | 791 |
1505 Kristiansund | 2023 | 42,7 | 285 |
1506 Molde | 2023 | 42,7 | 368 |
1804 Bodø | 2023 | 42,7 | 631 |
3301 Drammen | 2023 | 42,6 | 1 175 |
1806 Narvik | 2023 | 42,3 | 229 |
4602 Kinn | 2023 | 42,2 | 225 |
1108 Sandnes | 2023 | 42,2 | 1 071 |
3905 Tønsberg | 2023 | 42,2 | 717 |
5035 Stjørdal | 2023 | 42,1 | 342 |
5634 Vardø | 2023 | 42,0 | 23 |
4204 Kristiansand | 2023 | 41,9 | 1 353 |
4202 Grimstad | 2023 | 41,9 | 296 |
3205 Lillestrøm | 2023 | 41,8 | 1 195 |
5007 Namsos | 2023 | 41,7 | 177 |
3107 Fredrikstad | 2023 | 41,7 | 1 028 |
3909 Larvik | 2023 | 41,6 | 526 |
3101 Halden | 2023 | 41,3 | 389 |
3907 Sandefjord | 2023 | 41,3 | 782 |
5603 Hammerfest | 2023 | 41,2 | 120 |
4014 Kragerø | 2023 | 41,1 | 105 |
3903 Holmestrand | 2023 | 41,1 | 296 |
4001 Porsgrunn | 2023 | 41,1 | 415 |
4003 Skien | 2023 | 41,1 | 632 |
4205 Lindesnes | 2023 | 41,1 | 343 |
4207 Flekkefjord | 2023 | 41,1 | 112 |
4005 Notodden | 2023 | 41,1 | 143 |
1101 Eigersund | 2023 | 41,0 | 192 |
4203 Arendal | 2023 | 41,0 | 584 |
5503 Harstad | 2023 | 40,7 | 306 |
4201 Risør | 2023 | 40,6 | 72 |
3901 Horten | 2023 | 40,5 | 324 |
3105 Sarpsborg | 2023 | 40,3 | 737 |
3401 Kongsvinger | 2023 | 40,2 | 198 |
5601 Alta | 2023 | 40,0 | 264 |
3305 Ringerike | 2023 | 39,9 | 348 |
4206 Farsund | 2023 | 39,3 | 141 |
5006 Steinkjer | 2023 | 39,2 | 267 |
5607 Vadsø | 2023 | 38,2 | 76 |
Loading… |
|
Kilde: Statistisk sentralbyrå <><>
Bearbeiding: Kommuneprofilen |